kiagranquist

Alla inlägg den 3 februari 2015

bb

Av kia granquist - 3 februari 2015 19:10

Nu har jag fått flytta från förlossningen till bb så det känns jätte skönt, fortarande helt sängliggandes och får endast gå upp på toaletten.

Idag fyllde ju världens bästa Bimbim hela 3 år, tänk att för 3 år sedan låg jag på förlossningen på Sundsvalls sjukhus med hemska värkar som slutade med att världens underbaraste pojke föddes.
Och nu ligger jag här och får inte äns fira honom, känns jätte sorgligt men jag vet att han har haft en toppen dag.
Tack skype som gjorde att jag fick vara med på kalaset ändå :)

Av kia granquist - 3 februari 2015 09:26

Igår fick jag ny madrass när jag skulle sova, prinsess madrass sa dom, dom har visst nån studie och ska kolla om mjukare madrasser är bättre, fick även en sov dos med värktabletter, sov för första gången riktigt bra fram till 3 , och kl 4 så kom dom och tog bort droppet. Vilken frihet!
Nu har jag till och med fått duscha, jag känner mig som en ny människa.

Snart så kommer dom och ska prata om hur det blir den närmsta framtiden

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards