kiagranquist

Alla inlägg under december 2016

Av kia granquist - 28 december 2016 19:59

Julen har varit underbar och stressig, jag var ledig 3 dagar och vi har haft 3 dagars julfirande. Vi började med att fira hos mamma, där var vi hela julafton och hade jätte trevligt, åt god mat och ungarna fick massor av tomten, juldagen var vi hos Tonys föräldrar och hade jätte trevligt och på annandag jul var vi hos min pappa. Barnen har fått så mycket fina julklappar och julen har varit perfekt.
Men jag är nu helt slut, fullt upp hemma, fullt upp på jobbet, dåliga nätter med många uppvak, men jag hoppas att ungarnas nyårslöfte är att sova hela nätter så att mamma och pappa hinner vila upp sig nån gång

Av kia granquist - 24 december 2016 11:32

Jobbade stängning och snabbade mig hem till uppesittarkväll med bingolotto, hann med 2 bingo 1 glas vin , lite ost kex ölkorv och annat gott och en promenad med hunden innan jag la mig.
Natten var jobbig som vanligt, ester och alfred vaknar ju mina 2 gånger var. Men Benjamin vaknade ju även inatt 2 gånget, han var så uppspelt över att det snart var julafton så han vaknade och ville kliva upp.
Katten kom också mitt i natten och väckte oss med en gåva och jamade högt i sovrummet

Av kia granquist - 23 december 2016 15:15

Nu är dom snart 19 månader och är lite grinigare och väldigt mammiga, snart hoppas jag det blir bättre.
Igår klippte jag pojkarna och dom blev så fina, dom är så duktiga, sitter still och låter mig klippa. Men värsta bråket det blev för våran lilla prinsessa har ett humör och hon vilke ju självklart vara med och bli klippt och blev ju skitsur när hon inte fick det, låg ner i allt hår på golvet och skrek och sparakade

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Skapa flashcards