kiagranquist

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av kia granquist - 6 februari 2015 21:02

Igår kom ju mina älskade killar och det var så himla härligt att se dem, dom hade ju tänkt att stanna till lördag men vi insåg att det skulle bli för jobbigt för både bimbim och mig

Men dom sov här 1 natt så jag fick mysa lite,
När dom sedan skulle åka så kom så mycket känslor, det var nog inte fören då jag insåg hur mycket jag hade saknat dom. Jag bröt ihop helt i tårar direkt dom lämnat rummet.
Strax efteråt kom även läkaren in och vill prata om ultraljudet jag gjorde i torsdags,
Nu har tappen blivit kortare igen, mellan 14-20mm och funneling (innebär att jag har börjat öppna mig inifrån) har blivit 1 cm, i måndags var det bara öppet 50mm. Så nu är det strikt sängliggandes igen.
Så denna dag har mest gått åt till att gråta.
Inget är akut än men att jag öppnar mig inifrån är inte bra :(

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards