kiagranquist

Alla inlägg den 19 maj 2016

Av kia granquist - 19 maj 2016 09:18

Ja tänka sig vad fort ett år går, om 1 vecka blir mina godingar 1 år.
Jag mår lite dåligt över att jag inte skriver ner något om deras utveckling och man glömmer ju direkt bort så jag tänkte skriva några rader nu innan jag glömmer.

Ester
Ester trodde jag skulle börja gå för jätte länge sedan för hon har varit jätte duktig och har haft jätte bra balans och gått efter möbler och gåvagn länge nu, flera månader, men inte riktigt vågat släppa men nu för ca 1,5 vecka sedan så släppte hon, första dagen kunde hon bara gå ca 3 steg men radannonser dag 2 släppte all och hon kan nu gå obegränsat och stanna för att plocka upp saker utan problem.
Hon sover fortfarande bra på nätterna, vaknar max en gång per natt och somnar då om när hon får flaskan.
2 tänder har hon fått.

Alfred
Alfred har blivit jätte duktig att gå efter möbler och även gåvagnen men han kan inte gå själv än. Han är jätte duktig på att härma ord, så säger man tex. Säg mormor så säger han momo på första försöker , så han kan säga jätte många ord mamma, pappa. Momo , lampa, blomma m.m
Han har fått 3 tänder och den 4 kommer vilken dag som helst. Alfred sover fortfarande brevid mig hela nätterna , gärna med tissen i munnen hela natten.

Dom båda är väldigt avundsjuka på varandra, så tar man upp ena ska den andra absolut på sekunden också plockas upp, Ester är lite tuffare än Alfred och tar gärna saker ifrån han, han som är lite känsligare blir oftast ledsen.

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards