kiagranquist

Alla inlägg den 27 januari 2017

Av kia granquist - 27 januari 2017 10:16

Resfeber har jag haft i flera månader, jag drömmer drömmar om att vi missar planet, nästan alltid handlar drömmarna om att vi på något sett missar planet.
Inatt drömde jag att planet gick kl 15.00 och klockan var 14.00 och jag var fortfarande kvar på jobbet och insåg att jag inte packat något än, jag var jätte stressad i drömmen och försökte hinna med allt men han ju inte fram till planet i tid.

Just nu tänker jag bara på packningen, allt jag vill ha med, mest för att underlätta vardagen där.

3 vagnar ska jag ha med, 1 dubbel vagn och 2 st singel vagnar.
Känns som man vill ha den friheten att kunna ta med bara 1 unge i vagnen eller samtidigt kunna om man är själv dra med sig 2 ungar.
2 vagnar checkar jag in sen har jag en beemoo Easy fly som jag tänkte ta som handbagage,
Här är en bild på ena vagnen som jag har prov packat

Perfekt påse, som är köpt på jula, sen är även vagnen rullad i bubbelplast.
Så vi kommer att checka in 2 st sådana vagn påsar :)

Sen har jag funderat länge över mat stolar och jag älskar ju Ikeas antilop stol så jag tänkte faktiskt ta med 2 st sanna och packa så här

Vi kommer ju ta 3 stora resväskor så i 2 av den lägger jag antilop sitsen och kan packa kläder runt om, benen till stolarna lägger jag i vagnspåsarna.

Jag känner att vi ska ändå vara bort 1 månad så jag vill ha alla bekvämligheter som vagnar och stolar för att underlätta, det gör inget att det blir mycket packning för det ska ju endå bara checkas in, vi behöver ju bara konka på det ett par meter :)

Sen behöver ju ha med typ 8 paket välling till mina 3 välling älskare

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Skapa flashcards