kiagranquist

Alla inlägg den 26 januari 2017

Av kia granquist - 26 januari 2017 09:42

Idag är ingen bra , jag är idag ledig med alla 3 för jag ska jobba i helgen. Natten var jobbig som vanligt, jag sov bredvid Ester som har kastat sig fram och tillbaka i sängen, och även ramlat ur sängen 1 gång inatt, 04.40 kommer Benjamin in i sovrummet och ger sig inte fören han har väckt Ester så ca 05.00 kliver vi upp, jag jätte irriterad på Benjamin över att han har väckt oss.
Benjamin fortsätter att bråka med mig, det är nog hans sett att få min uppmärksamhet.
Tony får köra Benjamin till sin mormor för jag känner att det är ohållbart att ha 2 små som är så mammig och klängig och hänger på mig i varsitt ben och sen även en bråkig snart 5 åring.

Mitt tålamod är typ helt slut men jag lugnar ner mig lite när Tony åker på jobbet och kör iväg Benjamin.

Tills...jag upptäcker att ryggsäcken jag har köpt till handbagage till thailandsresan och även börjar packa lite i har Tony tagit, tömt ut allt det jag redan packat och sen har han använt den när han åkt skoter och grillat, väskan sticker brandrök och skoter avgaser. Blir lagom irriterad.

Det går en stund och jag försöker ta han om lite tvätt när jag ser att Tony, för flera dagar sedan tömt ut tvättade sängkläder ur tvättmaskinen, våra finaste sängkläder, och sen lämnat dom blöta i en hög i flera dagar....

Idag är ingen bra dag

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Skapa flashcards