kiagranquist

Alla inlägg den 26 maj 2016

Av kia granquist - 26 maj 2016 07:11

Ja idag är det 1 helt år sedan vi blev 3 barns föräldrar, ett år fullt av kärlek, ett väldigt tufft år men absolut det bästa året i mitt liv.
Jag är helt slut, det tar verkligen alla krafter man har men så väldigt värt det. Jag är så lycklig och jag känner att vi har det så himla bra, jag och Tony är så lyckliga i våran familj fast att det är tufft och jobbigt. Vi har blivit så otroligt starka, visst så kan vi bråka men det är sällan, vi kan, speciellt jag när jag sovit dåligt, vara lite extra gnällig och kanske klaga lite över städning m.m men det går över snabbt och vi är tillbaka till att vara lika lyckliga och starka, jag hoppas att detta håller i sig hela våra liv.

Födelsedagen firas idag med sprutor på bvc så resten av dagen kommer att bli lugn med inte alls så griniga barn hoppas jag.
Storebror som väckte mig och ester 4 imorrse!!! var väldigt ivrig att få ge dom paket,
På lördag så kommer närmaste familj och firar dom

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards