kiagranquist

Alla inlägg den 23 maj 2016

Av kia granquist - 23 maj 2016 07:37

Nu har vi börjat tagit itag med Alfreds sömn och slutat natt amma, han som kunde tutta igenom en hel natt.
Jag har länge velat göra det men skjutit på det hela tiden men för några dagar sedan bestämde vi oss.
Första natten åkte jag, bimbim och ester till min mamma så att Tony skulle ta Alfred själv, det hade gått jätte bra, bättre än jag trodde, han vaknade 3 gånger och Tony lyckades ganska snabbt få han att somna om med hjälp av flaska.
Tidigare sov jag och Alfred i eget rum och ester och Tony i våran sovrum men nu så fick ester eget rum och jag fick flytta tillbaka till vårat sovrum jiippii :) Alfred ligger i spjälsäng brevid Tony och han sköter honom på nätterna och jag gå till ester vid behov.
Nu är det ju så att ester som har sovit hela nätter ca 08.00-0500 så har ju jag också fått göra det, vilket var ett tag sedan jag gjorde och då kan man ju tycka att jag borde vara utvilad och pigg men det är raka motsatsen och jag är tröttare än vanligt, jag känner mig fruktansvärt trött och grinig bara för att jag får sova, det är konstigt hur kroppen fungerar, jag kanske påminnde den och kroppen försöker nu ta tillbaka alla vaken nätter

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards