kiagranquist

Alla inlägg den 18 mars 2016

Av kia granquist - 18 mars 2016 14:43

Idag sa benjamin något som gjorde mig ledsen, han har alltid fått tycka som han själv vill, så vill han ha en rosa klänning så får han det. Han har föredragit färger som lila och rosa och han gillar vackra saker, halsband och armband och saker som glimmar och glittar, så klart! Vem gör inte det? Och det är klart han får göra det!
Men idag kom han och sa till mig att - mamma,tjejer tycker om rosa och killar tycker om blått, om man är tjej ska man ha rosa och killar ska ha blått!
Jag blev väldigt ledsen när han sa det för jag vet ju att han tycker om rosa, så jag förklarade att självklart får killar gilla rosa och tjejer gilla blått, man bestämer själv vad man gillar och jag frågade vem som sagt så och han sa namnet på en äldre kille på dagis. Känns jätte hemskt , och tankarna kommer tänk om han blir retad av denna kille för han han har just en lila overall eller han han gärna gör halsband med rosa pälor.

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards