kiagranquist

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av kia granquist - 14 januari 2016 08:35

Det har ju varit mycket dom senaste dagarna och nu har även Tony åkt iväg på grabbresa (läs gubbresa) till fjällen, så jag är själv med alla barnen. Tur jag har hjälp från familjen annars hade jag aldrig överlevt, mamma var här igår och hjälpte mig att få benjamin i säng ( vilken tyvärr inte hjälpte för då hon åkte kom han och väckte tvillingarna jag precis fått somna) och svärmor hämtade bimbim imorse och körde han på dagis och ska hämta han där sen. natten var hemsk, dom vaknade samtidigt flera gånger och det är ju inte lätt att trösta båda när man är själv sen kommer storebror in och väckte oss alla vid 5 tiden, känner att jag är nära på att inte orka längre, jag behöver få sova!! Har inte sovit på snart 8 månader!! Och vila på dagarna är ju bara att glömma, att bara få gå på toaletten är ju en ren lyx . jag vet inte hur jag ska orka .
Sen har det ju varit extra jobbigt nu med Alfred, och råga på allt så upptäckte jag hans första tand nu i morse.

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards