kiagranquist

Alla inlägg den 10 december 2015

Av kia granquist - 10 december 2015 10:49

Livet bara rullar på, ibland hinner man knappt känna efter hur man mår.
Tvillingarna har hunnit bli 6 månader och för varje dag som går ju mer förälskad blir jag i dem.
Jag har så dåligt samvete över benjamin, har behöver så mycket tålamod och tid just nu vilket jag inte har, nätterna har varit hemska vilket resulterar i en väldig trött och grinig mamma som ska ge alla 3 barn frukost på morgonen och klä på dem kläder och sedan lasta alla i bilen och hinna på dagis till 08.30 . Varje dag slutar med bråk och det känns som det enda jag gör är att skälla på benjamin för han lyssnar inte på ett enda ord jag säger.

Sen så för några veckor sedan upptäcktes att Alfreds huvud hade växt lite för snabbt så här om dagen så fick jag åka till röntgen avd I hörnösand för att göra ultraljud på hans skalle för att kolla om han har vattenskall, väl där verkade inte läkaren någon orolig och sa att vad han såg så såg det bra ut men att läkaren som skickade mig dit skulle höra av sig om några dagar.
Idag ringde läkaren och Alfred visar tecken på vatten skalle, vet inte så mycket om alla det här just nu men läkaren förklarade att man har 4 vätske fylla hålrum i hjärnan vilket afred också har men att hans ena hålrum med vätska är mycket större än dom andra. Så nu blir det täta kontroller och fler ultraljud av hjärnan. Mer vet jag ej just nu

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Skapa flashcards