kiagranquist

Alla inlägg den 6 november 2015

Av kia granquist - 6 november 2015 14:29

Nu var det gjort, uppkörningen avklarad!! Och godkänd blev jag!!! Jag grät några tårar när Tony hämtade mig från trafikverket, så skönt det känns :)

Av kia granquist - 6 november 2015 06:58

Gud vad nervös jag är, känns som om det kommer vara helt omöjligt för mig att klara uppkörningen, sen det här med kraftig sömnbrist jag lider av just nu gör ju inte saken bättre. Alla är sjuka, Ester håller mig vaken hela natten, Tony tar henne vid 4 för att ge mig sovmorgon, somnar och sover en liten stund sen kommer bimbim in ledsen och säger att han har ont i magen, efter en liten stund kommer Tony och hämtar han med så jag ska få sova, somnar om en liten stund men så vaknar ju Alfred och vill äta, lägger han vid bröstet och somnar. .Zzz en liten stund innan han bestämmer att han också vill gå upp. Känner mig jätte utvilad*NOT* blir till att hink kaffe! Önska mig lycka till!!kanske kanske kanske får jag körkort idag,

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards