kiagranquist

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av kia granquist - 9 oktober 2015 07:43

Jag har blivit så förbryllad över hur lätt det har varit om man jämför Benjamins första 3-5 månader och tvillingarnas, jag tycker att allt har fungerat så bra och allt har gått så lätt nu.
Men är det lätt att få tvillingar? Nä det har det verkligen inte, jag får kliva upp och amma 3-6 gånger per natt och dom är så osynkade att dom sällan sover samtidigt på dagen=aldrig egen tid!! Men ändå känner jag ju att det är lättare nu än med Benjamin.
Jag har nu i insett att jag måste ha haft förlossningsdeprison med Benjamin, jag tror inte jag berättade för någon hur dåligt jag mådde då, jag kände typ att jag inte fick känna som jag kände eftersom jag hade kämpat så mycket för att få han. Och sen trodde jag nog även att allt var normalt, visste ju inte bättre när det var första barnet men nu vet jag.

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards