kiagranquist

Alla inlägg den 6 september 2015

Av kia granquist - 6 september 2015 09:29

Av kia granquist - 6 september 2015 08:59

Det har inte blivit så mycket skrivet i bloggen denna sommar, men man kan ju säga att jag har ju haft fullt upp :)

Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad att få 3 helt underbara barn och njuter förfullt att få vara hemma och vara föräldrarledig.


Sommaren är ju slut fast det känns som det knappt har börjat, vi har varit ute och semestrat lite, mest i stugan i höga kusten men även till min mammas stuga och även hunnit hälsa på min pappa. 

Det har fungerat ganska bra, tvillingarna är ju små än och har inte så mycket rutiner så det har fungerat att sova lite var som men hemma har allt fungerat bäst.


Store bror som har haft sommarlov från dagis har haft det lite jobbigt till och från, 3,5 åring kräver ju ganska mycket aktivitet och jag och T har ju för det mesta fullt upp med tvillingarna så vi har inte haft den tid han har krävt vilket har slutat med att han blir jätte trotsig och bråkig.


Nu har hösten börjat komma och Bimbim har börjat på ett nytt dagis, vilket har gått jätte bra men han blev ju sjuk direkt, förkyld, så det slutade ju med en jätte trotsig vecka hemma från dagis och smittat resten av familjen, även tvillingarna.


Nu håller vi på att ladda för utlandsresa, 1 vecka i Turkiet, ska bli spännande att se hur det kommer fungera, Jag är så glad att min älskade mamma följer med och hjälper oss hålla koll på alla ungar =)


Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Skapa flashcards