kiagranquist

Alla inlägg den 21 april 2015

Av kia granquist - 21 april 2015 14:28

Är nu i v 35 (34+1) helt otroligt efter denna resa att dom fortfarande är kvar i magen och mår bra.
Jag har inte mått så bra den sista tiden, men det hör ju till att vara gravid.
Kan inte gör något då det gör ont överallt, visst jag bör ju inte heller göra något så dom stannar några veckor till men dom få stunder jag orkar göra något så kan jag inte, kan ju inte ens börja mig ner och plocka upp något från golvet, väldigt frustrerande. Orken är helt borta och jag har ingen aptit så jag har svårt att få i mig mat, huvudvärk och fruktansvärd halsbränna hela tiden men det är bara till att kämpa nu den sista tiden.

Var även på samtal på dagis för Benjamin och blev så stolt.
fröken sa att han leker bra med alla, är snäll med alla och empatisk, är någon ledsen går han dit och tröstar, motoriskt är han duktig och språket har han blivit jätte duktig med den sista tiden, han pratar långa meningar. Hon sa även att han är väldigt stolt över att han ska få 2 st syskon, han är väldigt noga med att på peka och visa med fingrarna att det är 2 :)

Nu sitter jag ute i trädgården och njuter i solen fast det kliar lite i fingrarna för det är så mycket som skulle behövas städas och rensas,

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Skapa flashcards