kiagranquist

Alla inlägg den 7 april 2015

Av kia granquist - 7 april 2015 12:03

Nu var det länge sedan jag skrev något men jag har inte haft inspiration, är mest bara trött spykiskt och fysiskt.

Men jag är ju fortvarande gravid och barnen i magen mår bra så det är ju helt underbart, Känner mig stor som ett hus och har väldigt ont i fogarna.

Vid senaste tul så vägde tv1 1710g tjejen och tv2 1790g killen i v 31+2 så det ser ju jätte bra ut. 


Har även börjat oroa mig mycket för förlossningen, större delen av graviditeten har ju mest gått åt att oroa sig åt barnen och då har ju mina egna rädslor för förlossningen inte varit nå viktiga, men nu när graviditeten endå har gått så pass bra och barnen är kvar börjar mina rädslor för kommade förlossning komma.

Pga min svanskota så är jag ju livrädd fär förlossningen och vill ha ett kejsarsnitt för att helt utesluta att det kan hända igen, men enligt läkarna finns ingen medicinsk orsak för att göra kejsarsnitt eftersom barnen ligger som dom ska så dom vill ju att jag ska göra en normal förlossning, har varit på ett första arorasamtal så får se var som händer nu.


Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards