kiagranquist

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av kia granquist - 2 februari 2015 20:18

Dagarna går så fruktansvärt långsamt, idag har dagen bestått av 2 st hjärtljuds kontroller , ett väldigt utförligt ultraljud där dom mäte båda bäbisarna noggrant samt mätning av tappen, båda bäbisarna mår bra, killen aningen större än flicka, tappen ser faktiskt ut att ha börjat växa tillbaka vilket känns jätte skönt. Jag får fortvarande dropp.

Tösen

Pojken

Och bådas huvud, dom verkar gilla att ligga med huvudena tät intill varandra :)

Är redan så less på maten och ligger och drömmer och massa onyttigt som godis och bakelser och hamburgare m.m
Tony får snart ta och åka upp med en kasse godis till mig så jag överlever :)

Av kia granquist - 2 februari 2015 09:07

Natten har varit hemsk, det gör ont med drop slangen i handen och jag kan knappt röra mig eftersom slangen är så kort, det värker i kroppen och jag får ju bara kliva upp för att gå på toaletten,
Så här pigg ser man ut

Fick se en film igår om att föda för tidigt och idag ska jag få prata med personalen på neonatal avdelningen

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards