kiagranquist

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av kia granquist - 6 oktober 2014 16:23

Vi är så otroligt lyckliga, ultraljudet gick bra, det är ju tidigt att se något än, men vi fick se 2 st hinnsäckar! I ena syntes gulesäcken tydligt och sen ett pyttelitet embryon där man kunde se att det fladdrade till vilket var hjärtat, i den andra var det inte lika tydligt att se men hon sa att hon tyckte sig se ett hjärta slå där också, allt såg ut som det skulle:)
Vi är jätte lyckliga och lite chockade, efter så många ivf behandlingar där vi har fått sätta tillbaka 2 har det ju aldrig blivit något.
Men som det ser ut just nu så väntar vi tvillingar!!!
Mycket kan ju fortvarande hända, är ju bara i v 6+1
Nästa ultraljud blir ju hos dr T den 23/10

Av kia granquist - 6 oktober 2014 06:34

Har knappt sovit inatt bara vridit och vänt mig och har en fruktansvärd huvudvärk, jag är så orolig för vad vi kommer få veta idag, tänk om det inte finns något där, som det har varit allt för många gånger. Vad gör vi då, hur går vi vidare, jag orkar inte det. Vi vill ju ha ett syskon men ska vi har ork och råd att lägga ut över 30.000:- igen och få gå igenom allt detta igen för att vänta ett missfall igen. Jag hoppas verkligen att det är våran tur nu, att vi får se 1 eller 2 små hjärtan slå idag.

Kl 13.00 så är det dag för vul ( vaginalt ultraljud) på kk sundsvalls sjukhus.

Presentation


Livet med ofrivillig barnlöshet,ivf,missfall och lyckan att få bli mamma och nu min tvillinggraviditet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards